It Wasn't Over... It Still Isn't Over
Yara's ski trip is off to a rocky start when Jovi plays on her insecurities. Julia and Brandon decide to take some time apart. Georgi's trip turns sour when Darcey learns about his investment plans. Jasmine gives Matt an ultimatum while Gino vows revenge.