And the Two Openings: Part 1
Part 1 of 2. Max and Caroline put the finishing touches on their newly converted Dessert Bar. Meanwhile, Max deals with the aftermath of her breakup with Randy, and Sophie and Oleg prepare for the birth of their baby.