And the Rock Me on the Dais
The girls are excited when they are invited to a press junket to promote the film about Caroline's life, but Caroline gets a surprise when her ex-boyfriend, Candy Andy, shows up. Bobby gets jealous over Caroline and Andy's reconnection.