Game Night
A group of friends' weekly game night takes an insane turn toward reality when one of them gets kidnapped.
Max and Annie (Jason Bateman and Rachel McAdams) enjoy weekly game nights with their friends. But when Max's brother hosts a murder mystery party and gets kidnapped, nobody is certain of what is a game and what is not.