Tasty Parcels
Rachel Khoo conjures delicious meals with a handful of ingredients from the pantry. She prepares fuss-free flatbread for mouthwatering veggie wraps, makes pan-fried dumplings and uses puff pastry for a savory lunch and a speedy chocolate dessert.