Tips and Tricks
Rachel Khoo elevates ordinary ingredients into extraordinary meals. She creates a mouthwatering dark chocolate pudding with caramel crisps and transforms chicken thighs into delicious roast chicken parcels with a crunchy celeriac and carrot slaw.