My Childhood Favorites
Rachel Khoo reimagines some all-time favorite dishes with a modern twist. She conjures up a hearty beef and butternut squash stew, a golden fish fingers sandwich with pea puree and a creamy rice pudding with caramel crisps and Chantilly cream.