A Very Chaotic Summer
Zach and Tori take Jackson on a playdate that spins out of control. Amy and Chris have decided to get married on Roloff Farms, but Matt and Chris' budding bromance may cause tension for Amy. Matt has big ideas for Caryn's new house.