Are You Ready for This?
Tensions arise when Matt invites Amy and Chris over to Caryn's house. Amy and Chris butt heads when Chris decides he wants to be more in charge of the wedding prep. As Zach and Tori adjust to pregnant life again, Jackson struggles when he starts school.