Champagne or Tissues
Matt offers Amy a new buyout offer for the farm, and she grapples with the emotional ties she still has to the place. Zach and Tori take Jackson and Lilah for a swim. The Tower of Terror gets demolished as one chapter of the farm comes to an end.