Toto Unleashed
Wilhelmina wants a pet, and what better pet than Dorothy's! While Dorothy is busy, the Monkeys snatch Toto and take him to Wilhelmina, who enchants his collar. Can Dorothy rescue Toto and prove love is stronger than magic?