No Sleep Sleepover
Dorothy teaches Queen Ozma and friends about slumber parties. Wilhelmina's mad she's been left out and tries to ruin the party with a Pillow Monster. The Pillow Monster attacks the party, escapes and rampages toward Wilhelmina's castle.