Castle Sitters
Dorothy, Ozma and Glinda are off to the Witchy Bazaar. Wilhelmina is excited Glinda's house will be unoccupied and sends her monkeys to steal the Great Book of Ozian Records so she can erase Dorothy from Oz history.