Red, White and BBQ
The Kitchen kicks off grilling season with Grilled Chicken and Corn Pasta Salad and Grilled Shrimp Cups with Aioli. Chef Roger Mooking stops by with his Chicken Wing Skewers, and Jason Smith helps make an ice cream sandwich cake.