Summer of Seafood
The Kitchen takes a bite out of the best seafood of summer including Jeff's Escovitch-Style Mahi Mahi Sandwich, Katie's Fried Shrimp, a Shark Cake perfect for parties and a Piece of Cake Party just in time for Shark Week.