Fiesta in a Flash
The Kitchen throws a food-filled fiesta with Sizzlin' Chicken Fajitas and Easy Chorizo and Potato Enchiladas with a Five Ingredient Sauce. Jeff Mauro shares how to become a guacamole master with two new topping ideas.