Campfire Comfort
It's fire, food and family when Chef Eduardo Garcia has his sister's crew over for a campfire lunch, featuring a homemade game stock French onion soup topped with griddled swiss, comte and gruyere croutons before campfire crepes with a huckleberry sauce.