Spaghetti Western
Good work deserves a delicious farm meal so Chef Eduardo Garcia turns Montana whole wheat into rustic pappardelle pasta covered with a savory tomato, basil and mint fall-off-the-bone lamb shank ragout to be enjoyed wagon-side with Becca and Goose.