Small Bites
Chef Eduardo Garcia turns appetizers into a stunning dinner for friends, sharing wild venison carpaccio with foraged greens, papas bravas served with an aioli and a chimichurri, sweet and spicy grilled shrimp adobada and bittersweet chocolate truffles.