Should've Known Better
Lisa and Usman plead their case to get married. Stephanie meets Erika's friends. Avery questions Ash's professional relationships. David prepares to meet Lana. Yolanda updates Karra on Williams. Geoffrey opens up to Varya's mom, and Darcey gets focused.