Stranger in a Strange Land
Usman asks for his mother's blessing. Varya shows Geoffrey her hometown. Ed spends the night at Rosemarie's. Ash and Avery tour the outback. David continues his quest for Lana. Stephanie travels to Erika's hometown, and Darcey and Tom process everything.