Who's Crying Now
Darcey and Tom finally meet face to face. Yolanda investigates Williams. Ed meets Rosemarie's family. Stephanie and Erika get crafty. Varya's mother questions Geoffrey. Avery and Ash take a romantic getaway, while Lisa and Usman question their future.