Doomates/Johnny's Telethon/Johnny's Guardian Angel
Johnny moves out and rents a trailer with Carl. Then, Johnny stages a telethon to keep his favorite beef jerky store in business. Finally, Johnny's guardian angel shows him what life would be like if he'd never been born.