Pop Art Johnny/Dude Ranch Doofus/A Cake Too Far
Johnny becomes the art world's newest sensation. Then, Mama takes Johnny to a dude ranch, where he tries to win the heart of a cowgirl. Finally, when Mama gets sick, Johnny takes her place in a cake bake-off but loses her recipe.