Buffoon Lagoon/Johnny Goes to Camp/A League of His Own
Johnny is shipwrecked with a pretty girl, who won't take yes for an answer. Then, Johnny ends up at computer camp with Carl as his counselor. Finally, Johnny poses as a girl, who is large for her age, to help out Suzy's softball team.