NASCAR and Baseball Champions Tanks
NASCAR champion Ryan Newman hires ATM to build a desk aquarium for his animal shelter in Statesville, NC. The guys build a Hawaiian-themed tank for baseball star Shane Victorino, but it's too big to fit through any of his doors.