Air Jaws Apocalypse
Shark experts risk their lives for a close-up with a 3,000-lb flying great white named Colossus.
A team of shark experts risk their lives for a close-up encounter with a 4-foot, 3,000-lb flying great white named Colossus. This year-long expedition off the coast of South Africa uses new high-tech cameras to capture the great white as never before.