Extinct or Alive: The Lost Shark
With Sharkmania facts and bonus scenes. Forrest Galante heads to the Maldives to find a supposedly extinct shark.
With Sharkmania facts and bonus scenes. Forrest Galante heads to the Maldives to find a supposedly extinct shark. Forrest dives deep to determine once and for all whether the Pondicherry shark is extinct or alive.