Now I Just Need to Find a Husband
Personal trainer Jessica needs a gown that shows off her muscular back, and Marie-Therese is shopping for a wedding dress despite still being single! Ryleigh's mom has a laundry list of changes to make before she lets her daughter walk down the aisle.