Let's Give the Man What He Wants
Amanda's back at Kleinfeld to find a second dress after her fiance told her he hates her first pick! The pressure is on for Randy to find the perfect compromise. Courtney fights indecision, and Kindra and Jamel forget a key element of their wedding!