I'm Gonna Be the Problem Child Here
Bride Nina is pressed for time to find a reception dress she can bust a move in! Couple Ashley and Amber need to find a jumpsuit for Amber and a gown for Ashley to use her legs comfortably since she was born without use of her arms.