Greg Minnaar’s Honda RN01
Honda entered the world of UCI Downhill World Cup racing for four years and created one of the most mythical race bikes to ever exist – the RN01. In his bike shop in Pietermaritzburg, Greg Minnaar retains the only one left on the planet.