Nino Schurter’s Scott Spark
Outside Zurich, Nino Schurter has an (almost) complete collection of all of his race bikes. We take a look at pretty much all of them but focus on the very special Scott Spark that they presented to him after his record-breaking win in Lenzerheide 2023.