August 4th: An Olympic Odyssey
On August 4th, Jesse Owens humiliated Hitler, Fanny Blankers-Koen demolished prejudices about gender, age and motherhood, Sky Brown became Britain’s youngest medal holder. We tell the story of this iconic day in real time, as the various events unfolded.