Dance Off!
Pocoyo and Pato stumble upon a disco and Elly is the DJ. Pato gets grooving to a track and Elly thinks he’s fantastic. But Pocoyo’s not impressed. He has a go and shows his dance. It’s wonderful, but then Pato thinks he can do even better.