Scooter Madness
Pocoyo and Pato find Elly’s scooter and decide to take it back to her. Pato enjoys showing off his scooter skills and quickly forgets who it belongs to. Pato’s scooter tricks get bigger and bigger until eventually he breaks the scooter into pieces.