Baby Bird Bother
Baby Bird is in awe of Pocoyo as he plays skilfully with a bouncy ball. Baby Bird continues to admire Pocoyo but this time it’s his construction skills as Pocoyo plays with his blocks. And yes, Baby Bird thinks Pocoyo is the best at painting too.