An episode of “Nobody Knows Anything” that kicks off with a “False Start”, with Andreu Buenafuente and Berto Romero walking through the ‘La Boca’ neighbourhood. Nostalgia takes over and Buenafuente confesses that he misses Sílvia Abril.