How is your back? If you need a massage don’t go to Andreu Buenafuente or Berto Romero, they see ‘touching’ where there isn’t any. In this ‘Nadie Sabe Nada’, The Van, the band led by a moustachioed Andreu sing ‘Recuerdo perfectamente’.