After the ‘Nobody Knows Anything’ of the 10.000 steps now we have the 10.000 strokes. Andreu Buenafuente and Berto Romero have climbed onboard a ‘Golondrina’ - a Barcelona tourist cruise – only to end up sinking in the port of the city.