Trapped Under Ice
With 72 critical hours left in the Bering Sea mining season, shifting ice cuts off access to Vern's diver under the ice. The Kellys hit a hot paystreak but are praying their repairs will hold up. Shawn hits bedrock and learns if his gamble paid off.