Downside Up
It's the final day of Bering Sea Gold's most difficult ice season, and Shawn makes one more epic dive to try and hit his goal. Young gun Chris races all-out for his biggest cleanup yet, and Vern relies on diver Gary to secure their ambitious summer plans.