The Pawn Goes First
The Club St. Clair opens, but Bumpy has to pay Colombo a tax. Frank seeks protection from the Italians trying to kill him. Colombo responds to FBI harassment. Sadiq opens up to Elise. Mayme faces a financial obstacle to joining the Fine Arts Board.