The Visit
Bumpy suffers a heart attack and has visions of Malcolm in the hospital. He’s forced to negotiate with Colombo for Chance’s safe return. Elise and Sadiq discover a rat in the Panthers. Olympia Gigante returns to get vengeance. Frank must choose a side.