Tortured Souls of Cresson
The Ghost Brothers and Dustin Pari join TAPS to investigate an abandoned sanatorium in rural Pennsylvania. Once notorious for its horrific treatment of the mentally ill and inmates, the historic property is now plagued by unnerving activity.