Ghosts of Gaines Tavern
TAPS visits a 19th-century Kentucky tavern plagued by a series of murders and suicides. The city is getting ready to reopen the building to the public, and the mayor wants to be sure that remnants of its tragic past don’t resurface as dangerous entities.