Alien Invasion: Hudson Valley
Ben Hansen joins Melissa Tittl and Marc D'Antonio as they investigate a recent spike in extraterrestrial activity in New York's Hudson Valley.
Residents of New York's Hudson Valley believe they are being tracked, terrorized and even experimented on by aliens. Ben Hansen and a team of extraterrestrial experts embed themselves in the terrified community to find out why it's under siege.