Combat Surgeon / Iguana Hunter
Mike Rowe trains as a trauma surgeon using hyper-realistic scenarios and specialized equipment to learn under simulated battlefield conditions. He then controls an invasive mess of iguanas which are posing health risks to humans on the Florida coast.