Tugboat Fitter / Water Tower Cleaner
Mike visits a ship-building community in Coden, Alabama, to learn the ins-and-outs of building a tugboat, from tight spaces to complex algebra. Then he makes a long climb to the top of a dirty water tower in Magee, Mississippi, to clean inside the tank.