Rope Rescue in a Soccer Stadium
The height rescuers of the fire brigade are deployed to rescue a person from the roof of Signal Iduna Park stadium, the home of Borussia Dortmand soccer club. Then, their colleagues in Delmenhorst fight a big fire in a skyscraper.